Najczęściej zadawane pytania

Napisany przez : Piotr Ksyta w: Artykuły Dnia: Komentarz: 0 Wyświetlenia: 110

Zanim zadzwonisz przeczytaj. Oto lista najczęściej zadawanych pytań.

Jakie produkty dostępne są w sklepie dekorownia.pl?

W naszym sklepie znajduje się szeroki wybór obrazów ściennych drukowanych oraz ręcznie malowanych, fototapet ściennych, fototapet na drzwi. Znajdziesz tu galerię obrazów obejmującą ponad 1400 oryginalnych motywów, które można zamówić w formie cyfrowego wydruku na płótnie. Sklep oferuje również szeroki wybór fototapet liczący niemal 1100 wzorów.


W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć w łatwy i szybki sposób, bezpośrednio na stronie. Wybrany produkt wystarczy dodać do koszyka, a następnie postępować zgodnie ze wskazówkami.


Jakie formy płatności są dostępne w sklepie dekorownia.pl?

Dokonując zakupu na dekorownia.pl masz możliwość skorzystania z najpopularniejszych na świecie systemów płatności. Możesz wybrać spośród szybkich i bezpiecznych form płatności internetowych (karta kredytowa/Visa, Mastercard, AMEX, JCB, Diners, Przelewy24, PayPal) albo dokonać wpłaty przelewem bankowym bezpośrednio na nasze konto.


Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia jest różny w zależności od wybranego typu produktu. Przy każdym z produktów znajduje się informacje w jakim czasie następuje wysyłka.


Jakie są koszty wysyłki?

Koszt wysyłki naszych produktów wynosi okrągłe i równe 0 przy zakupach powyżej 100zł. Poniżej 100 zł jest dopłata w wysokości 20zł. Płatność przy odbiorze to dodatkowe 40zł (zamówienie do 100zł) lub 25zł (zamówienia powyżej 100zł).


Dostałem uszkodzoną przesyłkę. Co mam zrobić?

Doskonale zdajemy sobie sprawę, że oferowane przez nas produkty są delikatne, dlatego też staramy się, aby proces ich pakowania był dopracowany w najdrobniejszych szczegółach. Zarówno obrazy, jak i fototapety pakowane są zgodnie z wymogami renomowanych firm kurierskich, takich jak UPS. Uszkodzenia towaru w trakcie transportu są bardzo rzadkie – jeżeli jednak już do nich doszło, prosimy o spisanie protokołu z kurierem i kontakt z naszym biurem obsługi klienta: postaramy się jak najszybciej rozwiązać zaistniały problem.


Czy mogę zwrócić produkt jeśli nie spełnia on moich oczekiwań?

Tak, oczywiście jest możliwość skorzystania z prawa zwrotu poprzez złożenie pisemnego oświadczenia w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania przesyłki.


Komentarze

Zostaw komentarz

Niedziela Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień